Všeobecné obchodní podmínky – krátkodobá péče

Všeobecné obchodní podmínky

 

Obsah

Článek 1: Obecné ustanovení

Článek 2: Smlouva o péči

Článek 3: Změna, úprava a ukončení

Článek 4: Právní odpovědnost

Článek 5: Ceny a platby

Článek 6: Vyšší moc

Článek 7: Stížnosti

Článek 8: Ochrana soukromí

Článek 9: Spory

Článek 10: Závěrečná ustanovení

 

Článek 1: Obecné ustanovení

1)       
Tyto všeobecné obchodní podmínky se vztahují na
všechny služby poporodní a mateřské péče Láskyplná péče a veškeré dohody mezi
Láskyplná péče a jejími klienty v souvislosti s poskytováním péče o matku, dítě
a domácnost.

2)       
Péče je definována jako: Péče kvalifikovaným
pracovníkem Láskyplné péče o matku, novorozence (případně další rodinné
příslušníky) a domácnost v průběhu šestinedělí.

3)       
Odmítnutí těchto podmínek může být učiněno pouze
výslovným písemným vyjádřením.

Článek 2: Smlouva o péči

1)       
Smlouvy mezi Láskyplná péče a její klientkou je
dosaženo potvrzením termínu. Potvrzení termínu probíhá písemnou formou a může
být uskutečněna těmito způsoby: email, SMS, WhatsApp, Messenger, Instagram. Případně
telefonickým hovorem.

2)       
V případě nejasností je klient oprávněn se před
potvrzením péče doptat na vše, co potřebuje vědět ke svému rozhodnutí, zda péči
využije, či nikoliv.

3)       
Služby Láskyplné péče jsou poskytovány po
domluvě mezi klientem a Láskyplnou péčí.

4)       
Přesný rozpis odpracovaných hodin zasílá
zaměstnanec Láskyplné péče po dokončení dní spolu s fakturou. Případně na
místě přejeli si klient platit v hotovosti.   

Článek 3: Změny, úpravy a ukončení

1)       
Zrušení smlouvy klientem musí být v písemné
formě. Musí tak být učiněno alespoň 72 hodin před zahájením péče.

2)       
V obdobích mnoha současně narozených dětí si Láskyplná
péče vyhrazuje nárok na posunutí termínu dohodnuté péči.

3)       
Láskyplná péče je oprávněna vypovědět smlouvu a
okamžitě péči pozastavit nebo změnit, pokud: § Se klient (nebo jeho host)
dopustil nepřijatelného chování. To zahrnuje prostředky diskriminace, projevy
sexuálního obtěžování, nadměrné konzumace alkoholu, nebo užívání drog, a
použití nebo hrozby silou. § Je nepřijatelná úroveň hygieny. § Práce nesplňuje
předepsané požadavky na ochranu zdraví a bezpečnost. § Klient je
hospitalizován.

Článek 4: Odpovědnost

1)       
Nejedná-li se o hrubou nedbalost nebo nedbalost,
není Láskyplná péče vůči klientovi odpovědná za škody způsobené zaměstnancem

Článek 5: Ceny a platby

1)       
Cena je stanovena na webových stránkách
Láskyplná péče, kdy klient je povinen se s aktuálním ceníkem seznámit před
potvrzením služeb.

2)       
Platba musí být provedena čtrnáct dnů po datu
vystavení faktury způsobem stanoveným Láskyplnou péčí.

3)       
Láskyplná péče si může vyhradit právo požadovat
zálohu ve výši 30 procent před zahájením péče.

Článek 6: Vyšší moc

1)       
Vyšší mocí, jak je uvedeno v tomto článku se
rozumí jakákoli okolnost nebo událost, která Láskyplné péči zcela nebo i
částečně zabránila v plnění smlouvy.

2)       
Mezi vyšší moc zahrnujeme zaneprázdnění v
důsledku mnoha současných narození, stávky, okupace společnosti a dalších akcí
odborových organizací. Dále válka, hrozba války, nepokoje, dopravní zácpy,
požáry, přírodní katastrofy, záplavy, a přerušení dodávek energií a vody.

Článek 7: Stížnosti

1)       
Reklamace musí být odeslána písemnou formou do
14 dnů po ukončení poskytnuté péče.

2)       
Materiální škody by měly být oznámeny ihned, ale
nejpozději do 48 hodin po objevení, písemně na adresu Láskyplná péče.

Článek 8: Ochrana osobních údajů

1)       
K výkonu odpovědné péče Láskyplná péče potřebuje
některá osobní data klienta. Klient má vždy právo nahlížet do svých dat. Láskyplná
péče spravuje tato data s maximální obezřetností. Data nejsou přístupná
nepovoleným a bez dovolení ze strany klienta nebo jeho zástupce nesmějí být
předány třetím osobám.

Článek 9: Spory

1)       
Spor vzniká, jakmile jedna strana prohlásí, že
je tomu tak.

2)       
Láskyplná péče podniká dle českých zákonů a
jakékoliv spory budou řešeny dle české jurisdikce.

Článek 10: Závěrečná ustanovení

1)       
Ve sporných případech, kterými se tyto Všeobecné
obchodní podmínky jmenovitě nezabývají, spočívá rozhodnutí výhradně v
kompetenci Láskyplná péče.