Všeobecné obchodní podmínky
Obsah
Článek 1: Obecné ustanovení
Článek 2: Smlouva o péči
Článek 3: Změna, úprava a ukončení
Článek 4: Právní odpovědnost
Článek 5: Ceny a platby
Článek 6: Vyšší moc
Článek 7: Stížnosti
Článek 8: Ochrana soukromí
Článek 9: Spory
Článek 10: Závěrečná ustanovení
Článek 1: Obecné ustanovení
1) Tyto všeobecné obchodní podmínky se vztahují na všechny služby poporodní a mateřské péče Láskyplná péče a veškeré dohody mezi Láskyplná péče a jejími klienty v souvislosti s poskytováním péče o matku, dítě a domácnost.
2) Péče je definována jako: Péče kvalifikovaným pracovníkem Láskyplné péče o matku, novorozence (případně další rodinné příslušníky) a domácnost v průběhu šestinedělí.
3) Odmítnutí těchto podmínek může být učiněno pouze výslovným písemným vyjádřením.
Článek 2: Smlouva o péči
1) Smlouvy mezi Láskyplná péče a její klientkou je dosaženo vyplněním a podepsáním registračního formuláře. Podepsání probíhá při registraci.
2) Registrace je definována jako: schůzka s klientkou během těhotenství. Během tohoto rozhovoru, je definován a popsán systém a organizace práce Láskyplné péče.
3) Při registraci je také dohodnut počet hodin v souladu s přáním klienta.
4) Služby Láskyplné péče jsou poskytovány od pondělí do pátku od 8 do 17 hodin. Práce o víkendech a svátcích je možná pouze po domluvě.
5) Přesný rozpis odpracovaných hodin podepisuje zaměstnanec Láskyplné péče s klientem poslední den poporodní péče, případně po dokončení své části péče. Tento rozpis slouží jako základ pro vyúčtování.
Článek 3: Změny, úpravy a ukončení
1) Zrušení smlouvy klientem musí být v písemné formě. Musí tak být učiněno alespoň 72 hodin před zahájením péče.
2) V obdobích mnoha současně narozených dětí si Láskyplná péče vyhrazuje nárok na posunutí termínu dohodnuté péči.
3) Láskyplná péče je oprávněna vypovědět smlouvu a okamžitě péči pozastavit nebo změnit, pokud: § Se klient (nebo jeho host) dopustil nepřijatelného chování. To zahrnuje prostředky diskriminace, projevy sexuálního obtěžování, nadměrné konzumace alkoholu, nebo užívání drog, a použití nebo hrozby silou. § Je nepřijatelná úroveň hygieny. § Práce nesplňuje předepsané požadavky na ochranu zdraví a bezpečnost. § Klient je hospitalizován.
Článek 4: Odpovědnost
1) Nejedná-li se o hrubou nedbalost nebo nedbalost, není Láskyplná péče vůči klientovi odpovědná za škody způsobené zaměstnancem
Článek 5: Ceny a platby
1) Cena je stanovena předem při podpisu smlouvy.
2) Platba musí být provedena čtrnáct dnů po datu vystavení faktury způsobem stanoveným Láskyplnou péčí.
3) Láskyplná péče si může vyhradit právo požadovat zálohu ve výši 30 procent před zahájením péče.
Článek 6: Vyšší moc
1) Vyšší mocí, jak je uvedeno v tomto článku se rozumí jakákoli okolnost nebo událost, která Láskyplné péči zcela nebo i částečně zabránila v plnění smlouvy.
2) Mezi vyšší moc zahrnujeme zaneprázdnění v důsledku mnoha současných narození, stávky, okupace společnosti a dalších akcí odborových organizací. Dále válka, hrozba války, nepokoje, dopravní zácpy, požáry, přírodní katastrofy, záplavy, a přerušení dodávek energií a vody.
Článek 7: Stížnosti
1) Reklamace musí být odeslána písemnou formou do 14 dnů po ukončení poskytnuté péče.
2) Materiální škody by měly být oznámeny ihned, ale nejpozději do 48 hodin po objevení, písemně na adresu Láskyplná péče.
Článek 8: Ochrana osobních údajů
1) K výkonu odpovědné péče Láskyplná péče potřebuje některá osobní data klienta. Klient má vždy právo nahlížet do svých dat. Láskyplná péče spravuje tato data s maximální obezřetností. Data nejsou přístupná nepovoleným a bez dovolení ze strany klienta nebo jeho zástupce nesmějí být předány třetím osobám.
Článek 9: Spory
1) Spor vzniká, jakmile jedna strana prohlásí, že je tomu tak.
2) Láskyplná péče podniká dle českých zákonů a jakékoliv spory budou řešeny dle české jurisdikce.
Článek 10: Závěrečná ustanovení
1) Ve sporných případech, kterými se tyto Všeobecné obchodní podmínky jmenovitě nezabývají, spočívá rozhodnutí výhradně v kompetenci Láskyplná péče.